оқушылардың эмоционалдық сезімдік аумағының дамуы - эмоция психологиясы > 자유게시판

본문 바로가기
사이드메뉴 열기

자유게시판 HOME

оқушылардың эмоционалдық сезімдік аумағының дамуы - эмоция психологияс…

페이지 정보

작성자 Amparo 댓글 0건 조회 28회 작성일 24-09-25 06:39

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=оқушылардың+эмоционалдық+сезімдік+аумағының+дамуы+эмоция+психологиясы
 
 
оқушылардың эмоционалдық сезімдік аумағының дамуы - эмоция психологиясы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Бөлім. Бастаушы сыныптағы оқушысындағы эмоционалдық жағдайының көрініс табу ерекшеліктері Эмоционалдық жағдай психологиядағы зерттеу пәні ретінде. Эмоция (фр. emotion, лат. enoveo — толғану) — адам мен жануарлардың сыртқы және ішкі тітіркендіргіштер әсеріне реакциясы; қоршаған ортамен қарым-қатынас негізінде пайда болатын көңіл-күй. Эмоция. Эмоционалдық байланысқа қажетіліктің жүзеге асырылатын негізгі саласы оқушылардың өзін қоршаған адамдармен жанұядағы, ауладағы, сыныптағы, мектептегі және т.б. тұлғааралық қатынасы болып табылады. Оңашалануға қажеттілік – бұл баланың өз-өзімен немесе ойдағы бір адаммен көп жағдайда оңашада, кейде басқа адамдар қатысуымен жүргізетін уайымдау нәтижесінде және әрқашан түсіндіріле бермейтін ішкі диалогқа деген қажеттілігі. Бала бойындағы оңашалануға деген бейімділіктің дамуы және оны жүзеге асыру оның әлеуметтік, жеке дамуындағы маңызды көрсеткіш. Себебі айналадағыларға жол табу үшін алдымен өзіңе жол табу керек. Әдетте ашықтық-тұйықтық тұлғалық қасиеттер ретінде қарастырылады. Сонымен қатар, Г.Е.Сухарева [1], В.В.Ковалев [2] және т.б. авторлар мектепке дейінгі жастағы жүйкесі жұқарған балаларда жоғарғы аффективті әсерленгіштік сияқты эмоционалдық бұзылымның болатындығын атап өтеді. Баланың маңызды емес себептерге ашу-ызасы келетіндігін, аффективтік бәсеңдіктен кейін ол жылауы, өз айыбын сезінуі мүмкін екендігін айтады. Осы ретте, математикалық сергіту Ю.М.Миланич [3] эмоционалдық бұзылыстары бар балаларды үш топқа бөледі. Біріншіге ішкі-жеке шиеленістері бар балалар кіреді. Ата-аналар мен педагогтар бұл балалардың бойындағы мазасыздық, негізсіз қорқыныш, көңіл-күйінің ауыспалылығын атап өтеді. Эмоционалдық байланысқа қажетіліктің жүзеге асырылатын негізгі саласы оқушылардың өзін қоршаған адамдармен жанұядағы, ауладағы, сыныптағы, мектептегі және т.б. тұлғааралық қатынасы болып табылады. Оңашалануға қажеттілік – бұл баланың өз-өзімен немесе ойдағы бір адаммен көп жағдайда оңашада, кейде басқа адамдар қатысуымен жүргізетін уайымдау нәтижесінде және әрқашан түсіндіріле бермейтін ішкі диалогқа деген қажеттілігі. Бала бойындағы оңашалануға деген бейімділіктің дамуы және оны жүзеге асыру оның әлеуметтік, жеке дамуындағы маңызды көрсеткіш. Себебі айналадағыларға жол табу үшін алдымен өзіңе жол табу керек. Әдетте ашықтық-тұйықтық тұлғалық қасиеттер ретінде қарастырылады. Мектепке дейінгі және бастауыш сынып оқушыларының психологиясы презентация онлайн. 207.11K. Психология. Похожие презентации: Қарым –қатынас. Эмоция. Бөлім. Бастаушы сыныптағы оқушысындағы эмоционалдық жағдайының көрініс табу ерекшеліктері Эмоционалдық жағдай психологиядағы зерттеу пәні ретінде. Даму психологиясы немесе жас ерекшеліктерінің психологиясы — жеке адамның психикалық дамуын, өмір тіршілігінде қалыптасу зандылықтарын танып білуге. 2)Психикалық қасиеттер: сезім және эмоция, ерік, темперамент, мінез, қабілет. Психология зерттейтін құбылыстар аумағы ӛте кең. Ол күрделілік деңгейі. Қазіргі психологиялық педагогикалық теорияда мектеп жасына дейінгі баланың жағымды эмоцияларын дамыту тек кәсіби мамандыққа ғана байланысты емес ол, тәрбиешінің жеке дербес қасиеттеріне де байланысты деп тұжырымдаған. Мектепке дейінгі ерте жас шамасындағы балаларға ерекше қарым-қатынастар талап ет. Эмоция. эмоцияның дамуы және қалыптасуы. «Эмоция» ұғымының төркіні — «емовера» деген латын сезінен, «эмоцион» дейтін француз сөзінен шыққан. Қазақша мәні — тітіркендіру, толқу. Бұл. Сонымен қатар, Г.Е.Сухарева [1], В.В.Ковалев [2] және т.б. авторлар мектепке дейінгі жастағы жүйкесі жұқарған балаларда жоғарғы аффективті әсерленгіштік сияқты эмоционалдық бұзылымның болатындығын атап өтеді. Баланың маңызды емес себептерге ашу-ызасы келетіндігін, аффективтік бәсеңдіктен кейін ол жылауы, өз айыбын сезінуі мүмкін екендігін айтады. Осы ретте, Ю.М.Миланич [3] эмоционалдық бұзылыстары бар балаларды үш топқа бөледі. Біріншіге ішкі-жеке шиеленістері бар балалар кіреді. Ата-аналар мен педагогтар бұл балалардың бойындағы мазасыздық, негізсіз қорқыныш, көңіл-күйінің ауыспалылығын атап өтеді. Бөлім. Бастаушы сыныптағы оқушысындағы эмоционалдық жағдайының көрініс табу ерекшеліктері Эмоционалдық жағдай психологиядағы зерттеу пәні ретінде.





iphone, iphone 13 қайда жүрсің сен скачать энергия кинетическая, кинетическая энергия. потенциальная энергия нурсабак ата аналар жиналысының жаңа формасы, құрметті ата аналар жиналысы ата анаға алғыс өлең, ана әке туралы өлең текст қайда сенің жақсы әнің текст, жаз күніндей назың қайда кавер скачать
чем виртуальная реальность отличается от интегральной
ерлік мәңгі жасайды эссе
купить диплом в астане
музхоркомбинат республикалық балалар музыка мектебінің негізінде ашылған өнер ордасы
xiv-xv ғасырларда халықаралық қарым-қатынастарда сөздік ретінде пайдаланған еңбектің аты:

.
==============================================================

~~~~~ математикалық сергіту ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.