дүниеде не қиын - қазыбек би кім жақын не қымбат не қиын эссе
페이지 정보
작성자 Julissa 댓글 0건 조회 29회 작성일 24-09-24 04:15본문
дүниеде не қиын - қазыбек би кім жақын не қымбат не қиын эссе [Подробнее...]
Қазыбек би "Кім жақын, не қымбат, не қиын?" Автор: Баекешова Анар Куттыбаевна, №231 орта мектебі, Қызылорда облысы Арал ауданы Сексеуіл кенті. Опубликовано. 1 Ответ. Бір адам Қазыбек биге: «Кім жақын, не қымбат, не қиын?» деген үш сұраққа жауап беруді өтініпті. Сонда би оған былай үн қатыпты:Тату болса, ағайын жақын, Ақылшы болса, апайың жақын. Бауырмал болса, інің жақын, Алдыңа тартқан адал асын, Қимас жақын – қарындасың, Сыбайлас болса, нағашың жақын. Адал болса, досың жақын, Еркелейтін немерең жақын. Жан серігің жас кезіңнен Бәрінен де әйелің жақын.-Алтын ұяң – Отан қымбат, Құт берекең атаң қымбат. Аймалайтын анаң қымбат, Мейірімді апаң қымбат. Асқар тауың – әкең қымбат, Туып өскен елің қымбат. Ұят пенен ар қымбат, Өзің сүйген жар қымбат.-Арадан шыққан жау қиын, Таусылмайтын дау қиын. Бір адам Қазыбек биге: «Кім жақын, не қымбат, не қиын?» деген үш сұраққа жауап беруді өтініпті. Сонда би оған былай үн қатыпты:Тату болса, ағайын жақын, Ақылшы болса, апайың жақын. Бауырмал болса, інің жақын, Алдыңа. С. Сырым шешен. Д. Бөлтірік шешен. [1]. 3. «Кім жақын, не қымбат, не қиын?» деген сауалға тапқырлықпен жауап берген би-шешенді көрсетіңіз. А. Қазыбек. Қазыбек би "Кім жақын, не қымбат, не қиын?" Автор: Баекешова Анар Куттыбаевна, №231 орта мектебі, Қызылорда облысы Арал ауданы Сексеуіл кенті. Опубликовано. Жазылмаса дерт қиын, Іске аспаған серт қиын. Ақылыңнан адасып, Өзің түскен өрт қиын. Не істеріңді біле алмай, Ашиды сонда бас, миың. 1 – тапсырма: Қазыбек би кім? Ол қай жүздің биі? Өздерің білетін көркем әдебиеттерді және тарихи мәліметтерді басшылыққа ала отырып, Қазыбек бидің көркем әдебиеттегі бейнесіне талдау жасаңдар. (кесте түрінде немесе тірек – сызба арқылы). Не қиын?» деген шешендік сөз идеясына мән бере отырып, ғаламдық тұрғыдан талдап, «Менің өмірімдегі ең қымбат адам» тақырыбына әдеби эссе жазың. 4 – тапсырма: Ауыспалы мағынадағы сөзді табыңыз? Ауыспалы мағынаның түрі? Шешендік сөздің мағынасын ашыңыз. Автор бұнымен не дегісі келді? «Өзің түскен өрт қиын». Кім жақын? 1-мәтін. Қаз дауысты Қазыбек би, Қазыбек Келдібекұлы – қазақ халқының XVII – XVIII ғасырлардағы ұлы үш биінің бірі, көрнекті қоғам және. Жазылмаса дерт қиын, Іске аспаған серт қиын. Ақылыңнан адасып, Өзің түскен өрт қиын. Не істеріңді біле алмай, Ашиды сонда бас, миың. 1 – тапсырма: Қазыбек би кім? Ол қай жүздің биі? Өздерің білетін көркем әдебиеттерді және тарихи мәліметтерді басшылыққа ала отырып, Қазыбек бидің көркем әдебиеттегі бейнесіне талдау жасаңдар. (кесте түрінде немесе тірек – сызба арқылы). Не қиын?» деген шешендік сөз идеясына мән бере отырып, ғаламдық тұрғыдан талдап, «Менің өмірімдегі ең қымбат адам» тақырыбына әдеби эссе жазың. 4 – тапсырма: Ауыспалы мағынадағы сөзді табыңыз? Ауыспалы мағынаның түрі? Шешендік сөздің мағынасын ашыңыз. Автор бұнымен не дегісі келді? «Өзің түскен өрт қиын». Кім жақын? ХІІ – ХІІІ ғасыр – Майқы би, Аяз би. 2. ХІV – ХV ғасыр – Асан қайғы, Жиренше шешен. 3. ХVІ – ХVІІІ ғасыр – Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би. Қазақ шешендік өнері Майқы би мен Аяз биден басталады. Халық арасында «Түгел сөздің түбі бір, түп атасы – Майқы би» деген нақыл сөз содан қалған. Мысалы, «Кім жақын, не қымбат, не қиын?» деген сұраққа Қазыбек би аса тапқырлықпен былай жауап берген екен: Тату болса, ағайын жақын, Ақылшы болса, апайың жақын. Дүние деген фәни бұл Баласы жоқта мият жоқ. Бәрінен қиын сол екен Артында қалған шырақ жоқ! Сондай-ақ Әйтеке би сөздері адамгершілік ұғымын насихаттауға да арналған: Ашу деген – ағын су Алдын ашсаң арқырар. Расымен, өте орынды сұрақ. Жеке өзіме сүйіктім жақын. Себебі, біз бұл әлемге жалғыз келдік, жалғыз кетеміз. Яғни отбасы мүшелері жай ғана серіктеріміз. Ойыңызды дәлел келтіре отырып жазыңыз. 3. Қазыбек бидің \"Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?\" сөздерінің тәрбиелік мәнін талдаңыз. Смотреть ответ. 1. Маған өмірдегі ең қиыны-жақын адаммен қоштасу.Өйткені ол сенің жаныңда болып,сенің қуанышты және қиын сәттерде бірге болып,саған қамқор болған адаммен қоштасу. Әр адам өзіне не қымбат,не қиын,кім жақын екенін біледі.Сондықтан да,жанымыздағы жақындарымызды сыйлап үйренуіміз керек. Спасибо. (7 оценок). Ұят пен ар қымбат, Өзің сүйген жар қымбат Арадан шыққан жау қиын, Таусылмайтын дау қиын, Шанышқылаған сөз қиын, Дәл осындай жағдайда, Пана болмас өз үйің. Жазылмаса дерт қиын, Іске аспаған серт қиын. Ақылыңнан адасып, Өзің түскен өр қиын, smk.edu.kz регистрация войти Тентек болса ұл қиын, Не істеріңді біле алмай. ХІІ – ХІІІ ғасыр – Майқы би, Аяз би. 2. ХІV – ХV ғасыр – Асан қайғы, Жиренше шешен. 3. ХVІ – ХVІІІ ғасыр – Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би. Қазақ шешендік өнері Майқы би мен Аяз биден басталады. Халық арасында «Түгел сөздің түбі бір, түп атасы – Майқы би» деген нақыл сөз содан қалған. Мысалы, «Кім жақын, не қымбат, не қиын?» деген сұраққа Қазыбек би аса тапқырлықпен былай жауап берген екен: Тату болса, ағайын жақын, продажа авто в костанае ваз Ақылшы болса, апайың жақын. Дүние деген фәни бұл Баласы жоқта мият жоқ. Бәрінен қиын сол екен Артында қалған шырақ жоқ! Сондай-ақ Әйтеке би сөздері адамгершілік ұғымын насихаттауға да арналған: Ашу деген – ағын су Алдын ашсаң арқырар. Расымен, өте орынды сұрақ. Жеке өзіме сүйіктім жақын. Себебі, біз бұл әлемге жалғыз келдік, жалғыз кетеміз. Яғни отбасы мүшелері жай ғана серіктеріміз. Қазыбек би 1667 жылы Сырдария өзенінің бойында туған. Орта жүздің арғын тайпасы Соның бір мысалы ретінде "Кім жақын, не қымбат, не қиын? Қазыбек би "Кім жақын? Не қымбат?, Не қиын?" Құрметті қолданушы, Назар аударыңыз: Сізге «Зияткерлік олимпиадаға» доступ берілді. Қазір тапсырыс беріп үлгеріңіз. Қазыбек би "Кім жақын? Не.
электромагниттік толқын, электромагниттік толқын ұзындығы банан перевод на казахский, жер татак фото балапаным байлыгым текст, балапаным каз каз текст яки сөзіне сөйлем құрау, кезектес салалас құрмалас сөйлем сонник обувь черного цвета, красная обувь во сне исламский сонник choco kz, chocolife өсімдік атауы біріккен сөздер, біріккен сөздер емлесі ойын максаты, еркін ойын мақсаты лимнология деген не, лимнология ғылымы деген не
ұлттық тәрбие туралы сұрақтар - тәрбие туралы ғалымдардың пікірлері [Читать далее...]
КіріспеЗерттеудің өзектілігі: Қазақтың халық педагогикасы баланың пайымдауынқалыптастырып, ойлау жүйесін дамытып, үлгілі –өнегелі, іс- әрекеттердіүйретіп, кісілігін кемелдендіру арқылы ақыл-ой тәрбиесін іске асырады.Басты мақсат-ұрпаққа қазақ халқының әдет-ғұрпын, ұлттық өнерін, дәстүрлерінмеңгерте отырып, оларды оқушылардың бойына дарыту, ұлттық мінез-құлық,қадір-қасиетін қалыптастыру. Ұлттық салт-дәстүр, ойын түрлерін пайдаланаотырып, оқушының ой өрісін дамыту Бастауыш мектеп бұл оқушы тұлғасы менсанасының дамуы қуатты. Қазіргі кезде тәрбие әдістерін жіктеудің 11-ден астам түрлері бар. Солардың ішінде Т.Е.Конникова, Г.И.Щукина жәнеВ.С.Сластенин жасаған тәрбие әдістері жіктеуінде бірізділік байқалады. Эстетикалық тәрбие міндеттері: • бейнелеу өнері (кескіндеме, графика, мүсін) көркемөнер шығармашылығы (көркем өдебиет, музыка, стендап клуб алматы театр, кино) арқылы баланың сезімдері мен талғамдарын дамытып. Ұлттық тәрбие алған ұрпақ дені сау, білімді, ақылды, ұлтжанды, еңбекқор, сыпайы, кішіпейіл болып өседі. Сондықтан да ұлттық тәрбие – ел. Ұлттық тәрбие отбасынан басталады. жақсы мен жаман туралы пікірлерін ортаға салып ұштастыруға, қаражатты дұрыс бөліп тұтынуға, еңбекпен табылған ақша құнын бағалап, қадірлеуге. Тәрбиенің негізгі алтын діңгегі – Отан. Ал Отан отбасынан басталады, демек тәрбие-тағылым отбасынан берілетін ұлттық құндылық. Қазақ халқының даналығы, тәрбие тағылымы – тамыры тереңде жатқан асыл мұра. Ерте заманнан ата-бабаларымыз өскелең ұрпақты елін, жерін сүюге, тектілікпен, жан-жақты тәрбиелеуді басты мұрат тұтқан. Қазіргі дамыған дәуірде озық қоғамға ілесе алатын ұрпақ тәрбиелеу – бүгінгі күннің басты талабы. Себебі, еліміздің дамыған мемлекеттердің қатарына қосылуы білімге, мәдениетке және ұлттық тәрбиеге байланысты. Тәрбиенің қуатына тең келетін рухани күш, қуат көзі жоқ екенін жақсы түсінеміз. Ұлттық тәрбие беру арқылы оқушының қызығушылығын арттыру. Осы мақсатқа жету үшін мұғалім 45минуттық сабағында оқушыларға ұлттық тәрбиені. Тәрбие қоғамның негізгі қызметтерінің бірі, жеке адамды мақсатты, жүйелі қалыптастыру процесі, аға ұрпақтың тәжірибесін кейінгі буынға меңгертіп, олардың. Ұлттық тәрбие беру арқылы оқушының қызығушылығын арттыру. Осы мақсатқа жету үшін мұғалім 45минуттық сабағында оқушыларға ұлттық тәрбиені. Ұлттық ойындардың негізгі мақсаты – бала бойына өнердің нұрын себу. Ұлттық ойындардың заман талабына сай өзгертіліп, жаңартылып отырғандары жөн. Ұлттық тәрбие отбасынан басталады. жақсы мен жаман туралы пікірлерін ортаға салып ұштастыруға, қаражатты дұрыс бөліп тұтынуға, еңбекпен табылған ақша құнын бағалап, қадірлеуге. Тәрбиенің мақсатын қоғам дамуымен бірлікте қарастырып, қоғамдағы өндіріс күштерінің даму заңдылықтарына терең талдау жасап, қоғамдағы еңбек бөлінісінің біржақтылығы, адам баласының біржақты дамуына әсер еткенін, еңбек тәрбиесі мен ақыл-ой тәрбиесінің алшақтығы таптық қоғамда тәрбие мақсатының сипатында екі жақты айырмашылықтың болғанын өз. Сынып жетекшілерге арналған тәрбие журналы. Другие методич. материалы. Скачать материал. Бекітемін Келісемін. мектеп директоры мектеп директорының Д.Құдайбергенов ТІЖ орынбасары. М. Мақсаты: Оқушылардың бойына адамгершілік, имандылық тәрбие беру, ұлттық салт-санасын дамыту, тәрбиелеу. Міндеті. Ұлттық тәрбие алған ұрпақ дені сау, білімді, ақылды, ұлтжанды, еңбекқор, сыпайы, кішіпейіл болып өседі. Сондықтан да ұлттық тәрбие – ел болашағы. Қазақ халқының ғасырлар тұңғиығынан бері тарихымен біте қайнасып келе жатқан ұрпақ тәрбиелеудегі тәжірибелері бізге сол рухани мәдениет, этикалық. Тәрбиенің негізгі алтын діңгегі – Отан. Ал Отан отбасынан басталады, демек тәрбие-тағылым отбасынан берілетін ұлттық құндылық. Қазақ халқының даналығы, тәрбие тағылымы – тамыры тереңде жатқан асыл мұра. Ерте заманнан ата-бабаларымыз өскелең ұрпақты елін, жерін сүюге, тектілікпен, жан-жақты тәрбиелеуді басты мұрат тұтқан. Қазіргі дамыған дәуірде озық қоғамға ілесе алатын ұрпақ тәрбиелеу – бүгінгі күннің басты талабы. Себебі, еліміздің дамыған мемлекеттердің қатарына қосылуы білімге, мәдениетке және ұлттық тәрбиеге байланысты. Тәрбиенің қуатына тең келетін рухани күш, қуат көзі жоқ екенін жақсы түсінеміз. Ағымды үлгерімді бақылауды, білім алушының аралық және қортынды аттестациялауын жүргізу ережесі. Ұлттық тәрбие – ұлт болашағы. Тәуелсіздігімізді алып,өркениеттілікке құлаш сермеген бүгінгі таңда адамгершілігі мол,сапалы да салауатты ұрпақ тәрбиелеуде халықтық тәрбиенің алатын орны ерекше.Қазір оқу орындарында ұлттық тәрбиеге айрықша мән берілуде. Ауыл адамдары бір данагөй қартпен кездесіп, пікірлесіп отырғанда бір адам тәрбие туралы сұрайды. Сол кезде қария Азына 7. Жер асты(төменгі ғалым) 7. Кәләм шәріп (Құран). Жеті жоқ Жеті жетім. Жерде өлшеуіш жоқ 1. Тыңдамаған сөз жетім. Халықтық шығармалар ішіндегі әр жакты айқын бейне, қызықты оқиға, әдемі қисын, жақсы ұйқастардың бәрі балаларды қуантып, еліктіре әсер етіп, ой-пікірін шыңдап отырған.
жаңбыр түрлері туралы мәтін
химия ұбт дайындық кітап скачать
емізулі анаға не жеуге болады
педагогика психология тест онлайн қазақша
сабақты әдістемелік талдау
.
==============================================================
~~~~~ armtek kz вход ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.