бөлу таңбасы - көбейту мен бөлу амалдары және олардың қасиеттері
페이지 정보
작성자 Chastity Bidmea… 댓글 0건 조회 4회 작성일 24-11-21 23:52본문
бөлу таңбасы - көбейту мен бөлу амалдары және олардың қасиеттері [Подробнее...]
Рационал сандарды қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері. Рационал сандарды бөлу. Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану. Көбейту мен бөлу амалдары және олардың қасиеттері Арнайы мектепте көбейту және бөлу амалдарын оқыту (уакыт, кезең).Арнайы мектепте көбейту және бөлу амалдарын оқытудын міндеттері. Сабақтың тақырыбы: Көбейту және бөлу амалдары Сабақтың мақсаты: Көбейту және бөлу амалдары туралы, осы амалдардың мәнін ашатын. Ал (-2)*(-3) = 6, себебі -2 және -3 сандардың таңбалары бірдей. Көбейту және бөлу. Көбейту және бөлу амалдары осылай аңықталды. Бөлу де ассоциативті: (a+b)/c. Арнайы мектепте көбейту және бөлу амалдарын оқытудын міндеттері. Көбейту және бөлу кестесін оқытудағы жұмыстың мазмұны. Көбейту және бөлу кестелерін оқытудың кезектілігі. қосындысы деп алғашқы 2-3 сабақта көбейту жайлы түсінік беріледі, және оның қосумен алмасудағы пайдасын көрсетеді. Көбейту белгісі, оның жазылуымен танысады. Балаларды қосуды көбейтумен, көбейтуді қосумен алмастыруды жаттықтырады. Бөлу кестесін оқымас бұрын, бөлудің негізгі қасиеттерін қайталағаны жөн. Оқушыларды бөлудің белгісімен таныстырады. Бөлу амалының мәнін бекіту үшін мына тапсырмаларды орындауға болады: 1.10 қарындашты біркелкі 2 қорапқа бөл. Көбейту және бөлу Тақырыбы: Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері мен заңдары. Қабылдаған: Жуманбаева К.Р. қосу және азайту амалдары. 0*4= =0 Сонымен, көбейтудегі нөл мен бірдің қасиеттеріне қорытынды жасайық: Біріншіден: 1-ГЕ КЕЗ КЕЛГЕН САНДЫ КӨБЕЙТСЕ, СОЛ САННЫҢ ӨЗІ ШЫҒАДЫ Математиктер бұл сөйлемді мына формуланың көмегімен жазады: 1*n=1+1++1=n n рет. Екіншіден: Біз көбейткіштердің біреуі бір болғандағы өрнектерге көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдана алдық. Мұны мына формуланың көмегімен жазуға болады: 1*n=n*1=n Үшіншіден: 0-ді кез келген санға көбейтсе, 0 шығады! (на доске). Бұл сөйлемді мына формуланың көмегімен жазуға болады: 0*n= =0. 16, Көбейту және бөлу амалдарын орындауда 1 санының қасиеті, 3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындауда 0 мен 1 сандарының қасиеттерін қолдану; санды 0 санына. Оқушыларға көбейту мен бөлу амалдары туралы түсінік беру. Мысалы 2*(-3) = -6, себебі 2 және -3 сандардың таңбалары әртүрлі. Ал (-2)*(-3) = 6, себебі -2 және -3 сандардың таңбалары бірдей. Көбейту және бөлу Көбейту және бөлу амалдары осылай аңықталды. Бөлу де. 16, Көбейту және бөлу амалдарын орындауда 1 санының қасиеті, 3.1.2.2 көбейту және бөлуді орындауда 0 мен 1 сандарының қасиеттерін қолдану; санды 0 санына. Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері мен заңдары. яғни амал таңбасы және терминология, амалдардың компонеттері көбейту мен бөлу амалдарының мән-мазмұны жайындағы. Арифметикалық амалдар берілген сандар бойынша тиісті шартты қанағаттандыратын басқа бір санды табу әдісі. Мектеп арифметикасында натурал сандар мен оң бөлшектерді қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдары қарастырылады. Берілген натурал сандарды қосу деп сол сандарда қанша бірлік болса, сонша бірліктерден құралған санды табу амалын айтады. Берілген сандар қосылғыштар, ал қосу нәтижесі қосынды деп аталады. Мыс., 5+7+8=20, мұндағы 5, 7, 8 — қосылғыштар, 20 — қосынды. Қосу амалы ауыстырымдылық. Ал (-2)*(-3) = 6, себебі -2 және -3 сандардың таңбалары бірдей. Көбейту және бөлу. Бөлу көбейтуге кері амал. Мысалы 2*3 = 6 болса, онда 6/3 = 2 тең. Монтаж және идея авторы: Ескендирова Меруерт БалхожаевнаНазарларыңызға рақмет! Көбейту мен бөлудің қасиеттері: көбейтудің орын ауыстырымдылық қасиеті; көбейту мен бөлудің ерекше жағдайлары; қосындыны санға көбейту; санды. 0*4= =0 Сонымен, көбейтудегі нөл мен бірдің қасиеттеріне қорытынды жасайық: Біріншіден: 1-ГЕ КЕЗ КЕЛГЕН САНДЫ КӨБЕЙТСЕ, СОЛ САННЫҢ ӨЗІ ШЫҒАДЫ Математиктер бұл сөйлемді мына формуланың көмегімен жазады: 1*n=1+1++1=n n рет. Екіншіден: Біз көбейткіштердің біреуі бір болғандағы өрнектерге көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдана алдық. Мұны мына формуланың көмегімен жазуға болады: 1*n=n*1=n Үшіншіден: 0-ді кез келген санға көбейтсе, 0 шығады! (на доске). Бұл сөйлемді мына формуланың көмегімен жазуға болады: 0*n= =0. 0*4= =0 Сонымен, көбейтудегі нөл мен бірдің қасиеттеріне қорытынды жасайық: Біріншіден: 1-ГЕ КЕЗ КЕЛГЕН САНДЫ КӨБЕЙТСЕ, СОЛ САННЫҢ ӨЗІ ШЫҒАДЫ Математиктер бұл сөйлемді мына формуланың көмегімен жазады: 1*n=1+1++1=n n рет. Екіншіден: Біз көбейткіштердің біреуі бір болғандағы өрнектерге көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдана алдық. Мұны мына формуланың көмегімен жазуға болады: 1*n=n*1=n Үшіншіден: 0-ді кез келген санға көбейтсе, 0 шығады! (на доске). Бұл сөйлемді мына формуланың көмегімен жазуға болады: 0*n= =0.
fit service бесплатная диагностика кондиционера самое соленое море относится к бассейну, термальные источники казахстана онлайн конкурсы для школьников казахстан, олимпиады онлайн бесплатно с дипломами казахстан қазан төңкерісінің ұрандарын халық неге қолдады, қазан төңкерісі сұрақ жауап дуадан қорғайтын дұға, дұшпандардан қорғайтын дұға раковина с тумбой астана, раковина с тумбой и зеркалом в ванную түсіңде галстук көрсең, түсінде біреумен ұрысса не болады аитв расшифровка казакша, аитв инфекциясы
жақсы көңіл күй сыйлайын тренинг - көңіл күй туралы сөздер [Читать далее...]
Дамытушылығы: құстар туралы ой өрістерін, сұраққа жауап беруін, сөздік қорын танымдық қабілетін дамыту. Тәрбиелілігі: құстарды қорғауға, қамқор болуға. Мектеп туралы. мейірімді ұйымшыл болуға баулу мақсатында. Көңіл-күй қалыптастыру. Мақсаты: Әндегі жеке сөздерді дауысты жақсы». Мақсаты: Мамандық түрлері, қажеттілігі туралы әңгімелеу. Әуенге. Мақсаты: тренингке қатысушылардың эмоционалдық көңіл-күйін көтеру, шаршағандықтарын басу, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Мақсаты: тренингке қатысушылардың эмоционалдық көңіл-күйін көтеру, шаршағандықтарын басу, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Тренингтер жинағыТақырыбы: «Жақсы көңіл күй жан азығы»Мақсаты: мұғалімдердің психикалық көңіл күйлерін көтеру, шығармашылық қабілеттерін бағалай білу, өздеріне құрметпен қарау, ұжымда сыйластық қарым қатынас. Тренинг "Жақсы көңіл күй -сыйлайын" атты Басқа, пәні Психология. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Сұлулығы, ақ көңіл ақжарқын сәттері суреттеледі. Күй өнеріндегі негізгі тақырыптардың бірі – нәзік сезімге құрылған лирикалық күйлер. Оған халық. Мектеп туралы. мейірімді ұйымшыл болуға баулу мақсатында. Көңіл-күй неге және кімге байланысты Мақсаты: Тренингке қатысушыларға айналасындағы адамдармен, қоршаған орта, өзін-өзі қалыптастыру барысында талдау. Мақсаты: Оқушылар арасында қарым қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш-қуат жинау, позитивті көңіл-күй сыйлау, өзін құрметтеу, өзін еркін сезінуге көмектесу.
сүт безі рак
edu.damu.kz регистрация
аль рахик от глистов
салауатты өмір салты тәрбие сағаты 8 сынып
астана қазақстанның елордасы бола алады ма эссе
.
==============================================================
~~~~~ концепция развития образования 2023-2029 ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.