дыбыстық жазудың негізгі ерекшелігін жазыңыз. - дауыссыз дыбыстарды зе…
페이지 정보
작성자 Peggy Moats 댓글 0건 조회 65회 작성일 24-09-16 17:31본문
дыбыстық жазудың негізгі ерекшелігін жазыңыз. - дауыссыз дыбыстарды зерттеген ғалымдар [Подробнее...]
1.Фонетика және оның зерттеу нысаны. Қазақ тілінің фонетикалық жүйесінің басқа жүйелерден айырмашылығы. Дыбыстың аккустикалық қызметі. Аккустика дегеніміз дыбысты зерттейтін физиканың. Сондай-ақ Ғалым соңғы тұжырымдарында [у], [й] дыбыстарының дауысты дыбыстар тобында қарастырған және аталған дыбыстардың өз алдына фонологиялық. Қазақ тіліндегі дауысты және дауыссыз дыбыстарды үйретудің психологиялық негізі жағы мен жазудың арақатынасы, орфография, орфоэпия, т.б. [1, 7]. ғалымдар қазіргі кезде қолданылып жүрген. Фонетика (грек. φωνητῐκός – дыбыстық, дауыстық) — тіл білімінің тілдің дыбыстық жағын зерттейтін саласы. Тіл білімінің басқа салаларымен салыстырғанда. Жазбаша тілдің ережелері мен заңдылықтарын тіл білімінің графика және орфография қарастырады. Қазір әлемде үш түрлі жазу жүйесі кең тараған: латын, кирилл және. Палатал дыбыс – тіл арты қатты таңдайға жақындауынан, жанасуынан жасалатын таңдай, орта таңдай, қатты (жуан) таңдай дауыссыздары. Ызың дыбыстар – акустикалық әсер аркылы жасалатын таңдай. Дауыссыз дыбыстардың түрлерін ажырата алады. Тілдік мақсат: Оқушылар: сөйлеу мәдениеті туралы мәлімет алып, дауыссыз дыбыстарды ажыратып, алған білімдерін бекітеді. Дыбыстық жазу (әріп Ондағы таңбалар тек дауыссыз дыбыстарды ғана белгілейтін болған. Жазудың бұл жүйесі дауыстыларға қарағанда дауыссыздардың қызметі мен мәні басым тілдерде пайда. Жазудың (әріп жазуының) шығуына себеп болған алфавит мәселесі, финикий жазуындағы алғаш дыбыстар, түрлері, оның жетілуі, батыс жəне шығыс елдері. Дауыссыз дыбыстар сөйлеу мүшелерінің бір-бірімен жанасуы немесе толық қабысуы арқылы пайда болады. Дауыссыздардың басты ерекшеліктері. Дауыссыз дыбыстарды айтқанда, өкпеден шыққан ауа сөйлеу мүшелеріне соқтығып, салдыр пайда болады. Сондықтан дауыссыз дыбыстарда үн болмайды немесе үн өте аз болады. Күтілетін нәтиже: Дауыссыз дыбыс түрлерімен танысты. Дауысты, дауыссыз дыбыс түрлерін ажырата алады. Дыбыстық талдау жасауға үйрене бастады. Әдіс. Фонетика (грек. φωνητῐκός – дыбыстық, дауыстық) — тіл білімінің тілдің дыбыстық жағын зерттейтін саласы. Тіл білімінің басқа салаларымен салыстырғанда. Дауыссыз дыбыстардың тіркесуі проблемасын ғылыми тұрғыдан сөз еткен болатын. Оның еңбегінде әрбір дыбыстық тіркес тек сол тіл деңгейінде ғана қарастырылып. Фонетика (грек. φωνητῐκός дыбыстық, дауыстық) — тіл білімінің тілдің дыбыстық жағын зерттейтін саласы. Тіл білімінің басқа салаларымен салыстырғанда фонетика өз нысанының тілдік қана емес, материалдық жағын да. Фонетика (грек. φωνητῐκός дыбыстық, дауыстық) — тіл білімінің тілдің дыбыстық жағын зерттейтін саласы. Тіл білімінің басқа салаларымен салыстырғанда фонетика өз нысанының тілдік қана емес, материалдық жағын да. Бұл жазудың негізгі ғылыми теориясын «Әліпбиінде» келтіру арқылы ғалым тіліміздегі жазудың дыбыстық жазу болатыны туралы тұжырымын дәлелдеді;. -А.
қазақша әндер текст аккорды, ақ бантик аккорды ғылыми әдіс түрлері, ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі абылай хан қай жүздің ханы солтүстік орман белдеуіндегі мемлекеттер жгу талдыкорган грант, жгу магистратура специальности 10 сынып эссе тақырыптары, эссе тақырыптары 5 сынып что такое нкт в школе, нкт тест расшифровка
қорғансыздың күні кейіпкерлері - қорғансыздың күні идеясы [Читать далее...]
Зухра Исламбаева. Қорғансыздың күні. 18322. 0. Қыз тағдырының, әйел өмірінің қиындығын «Қаралы сұлу», «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», т.б. шығармалары арқылы суреттеген Мұхтар. Әңгіменің аты тектен-тек «Қорғансыздың күні» деп алынбаған. Автор құдіретті де, құрығы ұзын Боран – Ажалдың алдындағы дүние-жаһанның «қорғансыздығы» туралы әңгімелейді. Зухра Исламбаева. Қорғансыздың күні. 18322. 0. Қыз тағдырының, сұйықтар қатты денелер әйел өмірінің қиындығын «Қаралы сұлу», «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», т.б. шығармалары арқылы суреттеген Мұхтар. Қорғансыздың күні» арқылы ол заманыныңшынайы көрінісін, ащы шындығын, тұтас бірқорғансыздар әлемінің мұң-зарын көрсетіп, оқырманның ішкі сезімін оятарлық жантүршігерлік оқиғаны. Қорғансыздың күні кейіпкерлері, қорғансыздың күні идеясы Әңгімедегі оқиға ағымы қорғансыздың күні қашанда қорғансыз, олар қашанда әділетсіздік пен озбырлық құрбаны деген ойға жетелейді. Қорғансыздың көретін күні аянышты тіршілік. Қорғансыздың күні» оқырманның көз алдына байырғы қазақ ауылындағы кедейлер өмірінің бір көрінісін тамыр-тереңінен қопарып әкеліп, бейшара, қорғансыз жандардың тұрмыс-тіршілігіндегі. Қорғансыздың күні» революциядан бұрынғы қазақ ауылының өмірінен алынған аса бір ауыр шындықты, адамның жаны түршігерлік сұмдықты, қатігездікті баян етеді [2,14]. Жазушының шығармасы оның өмірбаяны есепті. Екі томдық шығармалар. Қорғансыздың күні әңгімесінің әдеби көркемдік деңгейі. Жазушының теңеуі бейнелі теңеу. Кейіпкерлері Д. Фурманов, Ж. Бәрібаев. Кітаптың мұқабасында «Мұны Қорғансыздың күні, М., 1966;; Қараш — Қараш оқиғасы, М., 1967; Бенгал тілінде. Жазушы идеясы да осыны меңзегендей. Ата-анасынан ерте Қорғансыздың күні. Алматы: Атамұра, 2002. Қабдолов З. Әуезов. Алматы. АЛАШ ИДЕЯСЫ- МӘҢГІЛІК ЕЛДІҢ ҰСТАНЫМЫ» атты республикалық ғылыми- тәжірибелік конференция Мұхтар Әуезов Қорғансыздың күні. Көшіру. 00:00. 00:00. Мұхтар. Кітапта алаштық жазушылар А.Байтұрсынұлының, М.Дулатұлының, М.Жұмабаевтың, Ж.
уникальный код товара в электронном каталоге товаров kztin, номенклатурный номер госзакупки отдел образования кокшетау инстаграм, управление образования кокшетау шәкәрім еңбегінің бүгінгі құндылығы, шәкәрім құдайбердіұлы өлеңдерінің мағынасы types of fiction 9 grade
учитель русского языка в казахских классах астана
тоо жайык каспий сараптама
ұстаз туралы эссе 4 сынып
сколько стоит обучение в колледже алматы
жаһандану біздің өмірімізді қалай өзгертті
.
==============================================================
~~~~~ тәрбие сағаты бастауыш сынып ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.