اشتباهات رایج در طراحی وب سایت
페이지 정보
작성자 William 댓글 0건 조회 40회 작성일 24-09-16 08:33본문
پس از آنکه صفحه سایت پیش روی مخاطب باز شد، قطعا بلافاصله به سراغ محتوا و متنی که مورد نیاز اوست میرود. حالا تصور کنید که کاربر نتواند متن را راحت بخواند. چه خواهد شد؟ قطعا با یک کلیک صفحه را میبندد. خوانایی عنصر مهمی در جذب مخاطب است. استفاده از یک فونت زیبا و در عین حال خوانا را جدی بگیرید. رنگ فونت را با توجه به رنگ صفحه به نوعی انتخاب کنید که چشم را آزار ندهد و به راحتی قابل خواندن باشد.
سایز فونت باید متناسب باشد. نه خیلی درشت و نه خیلی ریز. چون در هر دو صورت برای مخاطب جذابیتی نخواهد داشت و خواندن متن را مشکل و خسته کننده میکند. میتوانید برای اینکه چشم مخاطب کمتر خسته شود از فونت های متفاوت استفاده کنید. تیترها را بلد کنید و رنگ فونت و البته نکات مهمتر را تغییر دهید. به شما توصیه میکنم این اشتباه رایج در طراحی وب سایت وردپرسی سایت را جدی بگیرید.
۴- هاست قدرتمند
این روزها که کسب و کارهای اینترنتی رونق چشمگیری گرفتهاند، افراد زیادی تمایل به چنین مشاغلی، از جمله طراحی وب سایت وردپرسی طراحی وب سایت در تهرانسایت پیدا کردهاند. همچنین از آنجایی که در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای سنتی به سمت اینترنتی شدن پیش میروند و تغییر مسیر میدهند، بازار کار مشاغلی مانند طراحی سایت پرطرفدار شده است. اما اولین سوالی که برای تازه واردان این حوزه مطرح میشود این است که از کجا باید این کار را شروع کنیم و چگونه باید در این مسیر گام برداریم. در ادامه سه گام اولیه و اساسی طراح سایت شدن را بررسی میکنیم.
در سایتهای استاتیک امکان تغییر محتوای سایت توسط مدیر آن وجود ندارد و برای این کار باید یا یک طراح سایت را استخدام کنید و یا آن را یاد بگیرید! البته امروزه با توجه به وجود سیستمهای پیشرفته مدیریت محتوا، مانند وردپرس، استفاده از سایتهای استاتیک بسیار کمتر شده است. معمولا از این نوع سایتها برای شرکتهای کوچک و یا سایتهای معرفی که نیاز چندانی به تغییر طراحی سایت محتوا ندارند، استفاده میشود.
بهتر است در انتهای صفحه ای که خبر در آن درج شده، صفحات خبرهای مشابه یا اخبار مربوط به همان صفحه به مخاطب معرفی شود. این کار در ایندکس شدن سریع سایت و ترافیک آن تاثیرگذار است و مخاطب با اشتیاق مدت زمان بیشتری را در سایت شما می ماند.
۵- ثبت نام / ورود
در سایتهای دینامیک با توجه به پویایی که دارند، هر دو بخش فرانت اند و بک اند اجرا میشود. بک اند در این نوع از طراحی سایت وظیفه پویا سازی وبسایت را بر عهده دارد. پویا بودن سایت به این معناست که تمامی محتوای سایت توسط مدیر سایت قابل تغییر باشد؛ به صورتی که میتوانید هر روز یک محتوای جدید و متغیر در سایت خود بارگذاری کنید. نمونه این نوع سایتها، سایتهای خبری و مجلهای هستند.
قیمت هر محصول را واضح ذکر کنید. حتی پیشنهاد می کنم با رنگ جذاب و بزرگ بنویسید تا از چشم مخاطب پنهان نماند. باید بپذیریم که قیمت نقش مهمی در تصمیم به خرید دارد و برای بسیاری از مخاطبان مهم است.
حتی اگر بنا به سیاست های سایت، تمایل به ثبت قیمت ندارید به صورت روشن و واضح نحوه دستیابی به قیمت کالا را ذکر کنید. مثلا اعلام کنید برای دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.
۸- پیشنهادات مرتبط
به صورت کلی سایتها به دو دسته تقسیم میشوند، که عبارتند از سایتهای استاتیک و سایتهای دینامیک. در ادامه به شما خواهیم گفت که هرکدام از آنها چه ویژگیهایی دارند و در چه زمینههایی استفاده میشوند.
سایز فونت باید متناسب باشد. نه خیلی درشت و نه خیلی ریز. چون در هر دو صورت برای مخاطب جذابیتی نخواهد داشت و خواندن متن را مشکل و خسته کننده میکند. میتوانید برای اینکه چشم مخاطب کمتر خسته شود از فونت های متفاوت استفاده کنید. تیترها را بلد کنید و رنگ فونت و البته نکات مهمتر را تغییر دهید. به شما توصیه میکنم این اشتباه رایج در طراحی وب سایت وردپرسی سایت را جدی بگیرید.
۴- هاست قدرتمند
این روزها که کسب و کارهای اینترنتی رونق چشمگیری گرفتهاند، افراد زیادی تمایل به چنین مشاغلی، از جمله طراحی وب سایت وردپرسی طراحی وب سایت در تهرانسایت پیدا کردهاند. همچنین از آنجایی که در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای سنتی به سمت اینترنتی شدن پیش میروند و تغییر مسیر میدهند، بازار کار مشاغلی مانند طراحی سایت پرطرفدار شده است. اما اولین سوالی که برای تازه واردان این حوزه مطرح میشود این است که از کجا باید این کار را شروع کنیم و چگونه باید در این مسیر گام برداریم. در ادامه سه گام اولیه و اساسی طراح سایت شدن را بررسی میکنیم.
در سایتهای استاتیک امکان تغییر محتوای سایت توسط مدیر آن وجود ندارد و برای این کار باید یا یک طراح سایت را استخدام کنید و یا آن را یاد بگیرید! البته امروزه با توجه به وجود سیستمهای پیشرفته مدیریت محتوا، مانند وردپرس، استفاده از سایتهای استاتیک بسیار کمتر شده است. معمولا از این نوع سایتها برای شرکتهای کوچک و یا سایتهای معرفی که نیاز چندانی به تغییر طراحی سایت محتوا ندارند، استفاده میشود.
بهتر است در انتهای صفحه ای که خبر در آن درج شده، صفحات خبرهای مشابه یا اخبار مربوط به همان صفحه به مخاطب معرفی شود. این کار در ایندکس شدن سریع سایت و ترافیک آن تاثیرگذار است و مخاطب با اشتیاق مدت زمان بیشتری را در سایت شما می ماند.
۵- ثبت نام / ورود
در سایتهای دینامیک با توجه به پویایی که دارند، هر دو بخش فرانت اند و بک اند اجرا میشود. بک اند در این نوع از طراحی سایت وظیفه پویا سازی وبسایت را بر عهده دارد. پویا بودن سایت به این معناست که تمامی محتوای سایت توسط مدیر سایت قابل تغییر باشد؛ به صورتی که میتوانید هر روز یک محتوای جدید و متغیر در سایت خود بارگذاری کنید. نمونه این نوع سایتها، سایتهای خبری و مجلهای هستند.
قیمت هر محصول را واضح ذکر کنید. حتی پیشنهاد می کنم با رنگ جذاب و بزرگ بنویسید تا از چشم مخاطب پنهان نماند. باید بپذیریم که قیمت نقش مهمی در تصمیم به خرید دارد و برای بسیاری از مخاطبان مهم است.
حتی اگر بنا به سیاست های سایت، تمایل به ثبت قیمت ندارید به صورت روشن و واضح نحوه دستیابی به قیمت کالا را ذکر کنید. مثلا اعلام کنید برای دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.
۸- پیشنهادات مرتبط
به صورت کلی سایتها به دو دسته تقسیم میشوند، که عبارتند از سایتهای استاتیک و سایتهای دینامیک. در ادامه به شما خواهیم گفت که هرکدام از آنها چه ویژگیهایی دارند و در چه زمینههایی استفاده میشوند.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.