түріктер неге табынды - көне түркілердің діни наным сенімдері слайд > 자유게시판

본문 바로가기
사이드메뉴 열기

자유게시판 HOME

түріктер неге табынды - көне түркілердің діни наным сенімдері слайд

페이지 정보

작성자 Autumn 댓글 0건 조회 88회 작성일 24-10-25 15:13

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=түріктер+неге+табынды+көне+түркілердің+діни+наным+сенімдері+слайд
 
 
түріктер неге табынды - көне түркілердің діни наным сенімдері слайд [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

7.2.1.1 түркілердің дүниетанымдық ерекшеліктерін түсіндіру. Сабақ мақсаттары. Түркілердің әскери өнері мен қолданбалы өнерінің жетістіктерін, шаруашылығын сипаттайды. Бағалау критерийлері. 1. Көне түріктердің жазба мәдениеті. Көне түріктердің әдебиеті. Алтай ескерткіштері. Көне түріктердің Уақыт туралы түсінігі. Батыс Түрік қағанаты кезеңіндегі ескерткіштер. Көне түріктердің наным сенімдері. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті. [pic 1] СӨЖ-2. Тақырыбы:Көне түркілердің наным-сенімдері,діни ұғымдары. (реферат) Орындаған:Макулбек Асем,аударма ісі 1 курс. Тексерген:Каупенбаева. Түріктер неге табынды, көне түркілердің діни наным сенімдері слайд Ежелгі түркілердің наным-сенімдері мен қазақ Алайда, Тәңірге табыну діни түсінік эволюциясындағы табиғат Түркілер неге мұсылман болды?-Алматы,. Тарихтың толқынында сан-қилы өзгерістерге ұшырап келген түркі дүниетанымы, қазіргі кездегі қазақтармен қоса бүкіл түркі халықтарының рухани және мәде. Түркілер түркі тілдері отбасына жататын тілдерде сөйлеседі. Олар әртүрлі дәрежеде, белгілі бір мәдени ерекшеліктермен, жалпы ата-бабаларымен және тарихи шығу тегтерімен бөліседі. [6] [7. Түркі жазуы мен түркі мəдениеті туралы сөз қозғағанда көне түркі жазуы, көне түркі əліпбиі, түркі руникалық əліпбиі – Орталық Азия жерін. Байкалдан Балқанға дейінгі құс ұшса қанаты талатын ұлан ғайыр аймақта мекендеп, батыс пен шығысты жалғаған, бүгінде төрткүл дүниенің түпкі-түпкіріне тарап. Көне түркілердің діни наным-сенімдері, ҰБТ, Қорытынды аттестаттау және 4, 9 және 11-сыныптарға арналған ОЖСБ сынақтарына дайындықтың онлайн жаттықтырғыш құралы. iTest қазақ және орыс тілдеріндегі 20 пән бойынша 60. Сипаттағанындай Ұлы Түркістан деген түріктің ежелгі Отанымен аттас қойылды. Оның Айға қатысты түркілердің наным-сенімдері қазақта сақталған. Түркілердің жазуы да болған. Сол көне түркі жазбаларынан түркілердің дүниетанымдық көзқарастары, наным-сенімдері туралы көп мағлүмат алуға болады.



ұйымдастыру тәсілі бойынша білімді тексеру түрлері - оқушылардың білім білік дағдыларын тексеру [Читать далее...]

Бұндай міндеттер оқушылардың оқыған тақырып бойынша білімдерін өз деңгейінде көрсетіп, кейбір болжамдар бойынша күмәнді ойларын білдіре алатындай, пікір көзқарастарын нақтылап, жаңа. Ұйымдастыру тәсілі бойынша білімді тексеру түрлері, оқушылардың білім білік дағдыларын тексеру Қазақ тілін оқытуда қолданатын, оқушылардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік беретін әдістердің бірі – интерактивті әдістер. «Интерактив» сөзі бірлесіп. Критериалды бағалаудың негізгі міндеттері:» білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін практикалық тұрғыдан жүзеге асыру тәсілдерін және ғылыми негіздерін ашу. Сабақтың мақсаты: Тексеру түрлері жайлы түсініктерін қалыптастыру. Сабақтың міндеттері Бұл бағытта оқушылардың, сабақтар жүйесінде білім, білік, дағдыларын есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы ерекше, Бақылаудың көмегімен теориялық білімді меңгерудегі сапа, біліктілік пен дағдыны қалыптасу дәрежесі анықталады. Осы тұрғыда білім, білік, дағдыны есепке алу және бағалау мәселесіне теориялық және практикалық талдау жасаудың маңыздылығы ерекше. Өте маңызды тәсіл — өз жолдастарының жауабына оқушылардың әділ баға беруін мұғалімнің ұйымдастыруы. Білімді ауызша тексеру түрлері: жаппай сұрау, білімді компьютер арқылы тексеру, жеке оқушылардың білімін тексеру. Арнайы мектепте оқушылардың білімін тексеру мен бағалау таным процестерін дамытады, түзету-дамыту амал- тәсілдерімен таныстырады. Оқу материалын оқушылардың игеруін тексерудің түрлі тәсілдері мен формалары танымдық құштарлықты дамытуға көмектеседі, материалды нәтижелірек игеруге жетелейді. Оқушылар мұғалімге қалай жауап беру, тапсырманы қалай дұрыс орындауға ойланады. Дәстүрлі білімді тексерудің төмендегідей түрлері қалыптасқан. Күнделікті тексеру. Әр сабақта мұғалім оқушылардың жаңа білімдерді игеруге даярлығын тексереді, бүкіл сабақ барысында оқу материалының мазмұнын балалардың игеруін бақылайды. Қорытынды тексеру. Білім мен білікті тексеру қ ұ ралдарына қ арай машиналармен жә не машинасыз тексеру деп те жіктеледі, соң ғ ысына жататындар: карточкалар, перфокарталар, диафилмдер, ү лестірілетін заттар, қ ұ ралдар, ядерная физика казну модельдер, сызбанұ сқ алар, т.б. Тексерудің кез-келген тү дін қ олданғ анда оқ ушылардың біліміне, білігіне жә не дағ дысына қ ойылатын талаптар ескеріледі, олар қ азіргі бағ дарламада кө рсетілген. Негізгі талаптарды химиялық теориялар мен заң дарын, деректі жә не ө ндірістік материалдарды игеру мә селелерінің тө ң ірегіне топтастыруғ а болады. Білімді беруді бақылау. Машинамен тексеру әдістері. Оқытудың бақылау және өзіндік бақылау әдісі. Білімді бақылау және бағалаудың түрлері, әдістері мен формалары. Оқушылардың білім, білік дағдыларын тексеру. Бақылаудың жалпы қызметі. Алдын ала тексеру. Оқыту процесінде оқушылардың білім, білік, дағдыларын есепке алу, бақылау және бағалау оның аса қажет құрамдас бөлігі болып есептеледі. Мұғалімнің сабақтар жүйесінде оны дұрыс ұйымдастыра білуі, көптеген жағдайда оқу-тәрбие процесінің табысты болуының оң кепілі. Ол үшін, мұғалім оқушының оқу материалын меңгеру дәрежесін, сапасы мен көлемін үнемі анықтап отыруы тиіс. Мұғалімдердің алдына қойылып отырған басты міндеттерінің бірі – оқытудың әдіс – тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыру және жаңа педагогикалық технологияларды меңгеру. Бүгінгі оқыту жүйесінде әртүрлі жаңа технологияларды пайдалану. Оқушылардың білім, білік дағдыларын тексеру мен бақылау.12. 2.1 Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі.18 2.2 Білімді бақылау және бағалаудың түрлері, әдістері мен формалары.21 2.3 Қазіргі кездегі оқыту жүйесіндегі білімді тексеру, бақылау және бағалдаудың жаңа технологиясы.25. Келесі кезекте білім, білік және дағдыны бақылау және бағалау қызметіне тоқталамыз. Баға – оқушы білімінің басты көрсеткіші. Бағалау дегеніміз — өлшем. Оқыту нәтижелерін бағалау. Білімді беруді бақылау. Машинамен тексеру әдістері. Оқытудың бақылау және өзіндік бақылау әдісі. Білімді бақылау және бағалаудың.

январские события в казахстане 2022 год, будет ли митинг в казахстане 2023 асқар таудың өлгені басын мұнар шалғаны, бұқар жырау асқар таудың өлгені мағынасы программалық жасақтама неше түрге бөлінеді, программалық жасақтама болып бөлінеді упражнения от головокружения мясников, гребенев пропедевтика читать онлайн сызба бойынша теңдеу құр оны шеш, теңдеу құр және оны шеш 3 сынып колонна слоги, учебные программы ауыл ел бесiгi, проект ауыл - ел бесігі как купить транспортную карту стамбул, трансфер из аэропорта стамбула ұстаз ұлы тұлға тәрбие сағаты студенттерге, ұстаз ұлы тұлға тәрбие сағаты слайд
ж.аймауытов өлеңдері
ғылыми зерттеулер жүргізіп тест жасауға қанша
telegram-бот @egovkzbot
фильмы на вечер комедии смотреть онлайн бесплатно
справка по нанимателю

.
==============================================================

~~~~~ блум таксономиясын қолдану ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.