неге шашты денені армандайды - педагогтарға арналған психологиялық сауалнамалар > 자유게시판

본문 바로가기
사이드메뉴 열기

자유게시판 HOME

неге шашты денені армандайды - педагогтарға арналған психологиялық сау…

페이지 정보

작성자 Marian 댓글 0건 조회 13회 작성일 24-10-04 11:17

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
неге шашты денені армандайды - педагогтарға арналған психологиялық сауалнамалар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Психологиялық тренингтер мен жаттығулар жинағы «Менің көңіл-күйім» жаттығуы. Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу. Когнитивтік психологияның негізгі зерттеу аймағы таным- дық үрдерістер — ес, тіл мен сөздің психологиялық қырлары, қабылдау, ойлау, зейін, қиял жэне танымдық. Педагогтарға арналған психологиялық тренинг «Біздің қарым-қатынас». Педагогтар, тәрбиешілер арасында қарым қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл күйден арылу, күш қуат жинау, өзін. Жас педагогтарға кеңес. 1.Оптимист болыңыздар! 2.Ең бастысы мынаны ұмытпаңыздар: балалар-олар да үүлкендер; 3.Ештеңеден қорықпаңыз: тәжірибелі ұстаздарға арқа ссүйеңіз. 1.Оқушыларға арналған сауалнама: Сабаққа қандай көңіл- күймен келесің? Себебі. 2. Мектепке қандай мақсатпен келесің? 3. Осы пәнге деген. А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі. Қазақ әдебиеті, 10 сынып. Бұл сауалнаманы әр бала қалай өмір сүреді, қиын кезде балаға көмектесу, отбасы қарым-қатынасына көмектесу, сынып жұмысын дұрыс жоспарлау үшін. Выберите курс! Педагогтарға арналған психологиялық тренинг. Тақырыбы: «Адами қарым-қатынас мәдениеті». Мақсаты: ұбт 2024 өзгерістер 1.Педагогтардың өзара қарым-қатынас қабілеттерін дамыту. 2.Адами қарым. Мектеп оқушыларына арналған педагогикалық-психологиялық мінездеме беру үлгісі. Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған. Психологиялық қызметтің мақсаты-білім беру ұйымдаорында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісінде. А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі. Қазақ әдебиеті, 10 сынып. Оқу құралында Қазақстан Республикасында педагогикалық ойлау тарихындағы этикалық-педагогикалық идеялар бастауларына өткенге мэн беру тұрғысынан талдау.215 pages. Мұғалімдерге арналған сұрақтар. Білемін. Білгім келеді. Үйрендім. 1. Әлемдік білім беру жүйесіндегі өзгерістер. 2. Сіз өз іс-тәжірибеңізге жаңалық енгізіп, өзгеруге. Мұғалімдерге арналған сұрақтар. Білемін. Білгім келеді. Үйрендім. 1. Әлемдік білім беру жүйесіндегі өзгерістер. 2. Сіз өз іс-тәжірибеңізге жаңалық енгізіп, өзгеруге. Психологиялық қызметтің мақсаты-білім беру ұйымдаорында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісінде. Бүгінгі күні арнайы білім беру жүйесіне психологиялық диагностика, психологтің кеңестері мен ұсыныстары тереңдеп енді. Психологиялық қызмет мүмкіндігі. Тренингтің тақырыбы: «Біздің қарым-қатынас». Мақсаты: педагогтар, тәрбиешілер арасында қарым – қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл – күйден арылу, күш – қуат жинау, өзін – өзі тану.



хромосоманың құрылысы мен қызметі [Читать далее...]

Ядроның құрылысы мен қызметі.Хромосомалар. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға жасуша ядросы мен ондағы хромосоманың. маңызы. жайлы білім. Хромосоманың құрамында 40 ДНҚ, 40 гистон, 20 қышқыл нәруыз және аз мөлщерде РНҚ болады. ДНҚ организмге қажетті әр түрлі нәруызды синтездеуге ақпараттар береді. Митоз және мейоз процестерінің метафаза кезеңінде хромосомалардың морфологиясы жарық микроскопының көмегімен анық көрінетін құрылымға енеді. Биология және Биотехнология факультеті. Хромосомалардың саны мен морфологиялық ерекшеліктері. ДНҚ мен РНҚ химиялық құрамы, құрылысы, атқаратын қызметі. А – хромосоманың сыртқы құрылысы: 1 – центромера; 2 – қысқа иық; 3 Генде жасушаның құрылымы мен қызметін анықтайтын генетикалық ақпарат болады. Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосоманың химиялық құрамы және құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі. iv. «Өзіңді өзің бағала» стратегиясы (Бір – бірінің. Осыған сәйкес, хромосомалардың, оның ішіндегі гендердің қасиеттері туралы Хромосоманың химиялық қүрамы, құрылысы жэне функциясы;. Һ7. Өсімдікжэне. Хромосомалардың химиялық құрамы. Хроматиннің негіздік бояуларды сіңіру қабілеті оның қышқылдық қасиетінің болуында. Өйткені хроматиннің құрамында ДНҚ (35-40%), гистонды және гистонды емес. Тақырыбы: §11.Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалар. Жоспары: 1.Ядроның құрылысы мен қызметі. 2.Хромосоманың құрамы мен құрылысы. 3.Генетикалық инженерияның пайдасы мен зияны. 1 кезең. Мұндай хромосоманың ұзындығы небәрі бірнеше микрон ғана. Бұл жағдайды түсіну үшін хромосома ішіндегі ДНҚ молекуласы тығыздалуының 3 түрлі деңгейін қарастыру қажет. Бұлардың да қызметі. Сабақтың тақырыбы: Хромосоманың құрылысы және қызметі. Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосоманың химиялық құрамы және құрылысы, жасушадағы атқаратын қызметі. iv. «Өзіңді өзің бағала» стратегиясы (Бір – бірінің. Хромосоманың құрылысы мен қызметі Тақырыбы: §11.Ядроның құрылысы мен қызметі. Хромосомалар. Жоспары: 1.Ядроның құрылысы мен қызметі. 2.Хромосоманың құрамы мен құрылысы. 3.Генетикалық инженерияның пайдасы мен зияны. 1 кезең. Теломералар өте маңызды қызметтер атқарады 1)механикалық қызметі: а)Теломералар хромосомаларды ядро матриксіне бекіндіреді б)Теломералар хромасома хроматидаларының ұштарын бір бірімен. Хромосоманың ядрода орналасқанын біледі. гендердің белгілерді анықтаудағы рөлін түсінеді. топта жұмыс жасай біледі, өзінің ойын еркін білдіреді. Хромосоманың құрылымы. ДНҚ жайлы түсінік тақырынбында. ГЕНЕТИКА ЖӘНЕ ГЕНЕТИКАЛЫҚ АНАЛИЗ Uniface.

ақшаны тарту үшін амулеттерді қалай жасауға болады қара сиқырлы жын көмекшісі официальный сайт загс усть-каменогорск viperr merch сатып алу, viperr merch hoodie абылай хан жоңғар шапқыншылығына қарсы күреске белсене атсалысты, қазақ батырлары тізімі
тіл халық қазынасы шығарма
ауыспалы мағына сөйлемдер
психологияның қосалқы әдістері

нао правительство для граждан контакты
аукцион списанных автомобилей
бетім жарылып кетсе не істеу керек

.
==============================================================

~~~~~ ұбт 2024 өзгерістер ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.